Żurawie terenowe LOCATELLI / LOCATELLI MODEL GRIL13.12
![]() |
|
![]() |
LOCATELLI MODEL GRIL8125.4
Udźwig maksymalny: 12,5 tony
Maszyna podstawowa:
Podwozie:
Podpory: Hydraulicznie rozsuwane, z przodu i z tyłu. Z zaworami zabezpieczającymi, samo-poziomujące, sterowane z kabiny.
Silnik: Caterpillar C4.4, Diesel 4-cylindrowy, turbodoładowany intercooler, sterowany elektronicznie, chłodzony wodą o mocy 83 kW/2.200 rpm, moment obrotowy 418 Nm/1.400 rpm. Suchy filtr powietrza ze wskaźnikiem zanieczyszczenia. Zbiornik paliwa 90 litrów.
Skrzynia biegów: Hydrostatyczna, hydrauliczny obwód zamknięty, płynna regulacja prędkości. Hydrauliczna pompa tłoczkowa napędzająca silnik hydrauliczny o zmiennej chłonności z mechaniczną skrzynią biegów: 2 biegi do przodu i 2 do tyłu.
Układ Hydrauliczny: Trzy pompy zębate: jedna podwójna i jedna pojedyncza. Łączny wydatek 212 l/min.. Zbiornik oleju hydraulicznego 290 litrów.
Mosty: Przedni napędzany/ skrętny, zamocowany na stałe do ramy podwozia, z przekładnią planetarną i blokadą dyferencjału. Most tylny napędzany/ skrętny, zamontowany wahliwie do ramy podwozia, z przekładnią planetarną. Automatyczne blokowanie wahliwego mostu.
Mosty - Skręt: Trzy rodzaje ustawień: tylko przedni most skrętny, dwa mosty skrętne, „psi chód”.
Hamulce: Dwuobwodowe, hydrauliczne wielopłytkowe, samoregulujące się, zanurzone w oleju, na wszystkie koła. Sprężynowo-hydrauliczny hamulec parkingowy na tylne koła.
Opony: 365/80 R20.
Oświetlenie: 24V, zestaw oświetlenia zgodny z wymogami ruchu drogowego w UE.
Część dźwigowa:
Wysięgnik Podstawowy: 5,9 – 20,0 m, 4-sekcyjny, automatycznie zsynchronizowany.
Pochylanie Wysięgnika: Jeden cylinder hydrauliczny (-9º + 78º) z zaworem odcinającym.
Obrót: 360º, przekładnia planetarna z nożnym hamulcem wielopłytkowym, sprężynowo-hydrauliczny wielopłytkowy hamulec obrotu, mechaniczna blokada obrotu załączana z kabiny, łożysko obrotu o zazębieniu zewnętrznym.
Wciągarka: Hydrauliczna. Silnik hydrauliczny tłoczkowy z przekładnią planetarną, z rowkowanym bębnem. Sprężynowo-hydrauliczny hamulec zabezpieczający. Układacz liny.
Zblocze: 12,5 ton.
Kabina: Ze stali galwanizowanej, elastycznie zawieszona, zamknięta, umieszczona po lewej stronie, z bezpiecznymi szybami, wygodnym fotelem z możliwością zmiany jego położenia.
Sterowniki: zamontowane w podłokietnikach do jednoczesnego lub niezależnego sterowania ruchami żurawia. Przełączniki elektryczne podpór.
Rozdzielacze hydrauliczne: Umożliwiające jednoczesną operację wszystkimi funkcjami żurawia. Centralny system kontroli ciśnienia hydraulicznego.
Układ kierowniczy: Regulowana kierownica do skrętu przednich kół. Przełącznik elektryczny do wyboru rodzaju skrętu. Dźwignia jazdy do przodu i do tyłu, przełączniki elektryczne wyboru przełożenia i blokady dyferencjału przedniego mostu, dźwignia hamulca postojowego. Przełącznik szybka-wolna jazda z automatycznym wyborem napędu na dwa lub cztery koła.
Urządzenia Zabezpieczające: Elektroniczny Ogranicznik Udźwigu z Blokadą Ruchów, wyłączniki krańcowe na głowicy i wciągarce, zawory odcinające na wszystkich cylindrach, hydrauliczne zawory przeciążeniowe na wszystkich systemach. Wskaźnik długości rozstawienia podpór.
Znak CE