Żurawie szosowo-terenowe LOCATELLI

ŻURAW SZOSOWO-TERENOWY LOCATELLI MODEL ATC20

Udźwig maksymalny:  20 ton

 

Więcej informacji jest dostępne w poniższych prezentacjach (format PDF):  model_ATC_20.pdf

Maszyna podstawowa:

Podwozie:

Podpory: Hydraulicznie rozsuwane, z przodu i z tyłu. Z zaworami zabezpieczającymi i zdejmowanymi stalowymi płytami podporowymi. Podpory blokowane w 3 pozycjach 0%, 50% i 100%.

Silnik: Iveco N67ENTX20, Diesel 6-cylindrowy, turbodoładowany intercooler, sterowany elektronicznie, chłodzony wodą o mocy 175 kW/2.200 rpm, moment obrotowy 1.020 Nm/1.500 rpm. Suchy filtr powietrza ze wskaźnikiem zanieczyszczenia. Zbiornik paliwa 250 litrów.

Skrzynia biegów: Hydrostatyczna 2-biegowa. W pełni elektroniczne sterowanie dla szybkiej i wolnej jazdy.

Układ Hydrauliczny: Pompa tłoczkowa o zmiennej wydajności do napędu jazdy. Pompa tłoczkowa o zmiennej wydajności dla podnoszenia i teleskopowania wysięgnika. Pompa o stałej wydajności do sterowania, obsługi podpór, zawieszenia i obrotu.

Mosty - Napęd: Przedni i tylny napędzane i skrętne z dyferencjałami i reduktorami. Blokada obydwu mostów.

Zawieszenie: Regulowane, hydropneumatyczne, niezależne, z automatycznym poziomowaniem do jazdy po szosie.

Układ Kierowniczy: Sterowany elektrycznie przy jeździe w terenie. Hydraulicznie wspomagany, z drążkami kierowniczymi do jazdy po szosie. Cztery rodzaje ustawień: tylko przedni most skrętny, tylko tylny most skrętny, dwa mosty skrętne, „psi chód”. Blokada ustawienia kół w osi centralnej do jazdy po szosie.

Hamulce: Dwuobwodowe, powietrzne na wszystkie koła, z ABS i hamulcem parkingowym. Retarder.

Opony: 365/85R25.

Oświetlenie: 24V, zestaw oświetlenia zgodny z wymogami ruchu drogowego w UE.

Część dźwigowa:

Wysięgnik Podstawowy: 5,6 – 23,8 m, 6-sekcyjny, elektronicznie zsynchronizowany.

Pochylanie Wysięgnika: Jeden cylinder hydrauliczny (-9,5º + 80º) z zaworem odcinającym.

Obrót: 360º, przekładnia planetarna z nożnym hamulcem wielopłytkowym, hydrauliczny hamulec parkingowy obrotu, mechaniczna blokada obrotu załączana z kabiny, mechanizm swobodnego obrotu, łożysko obrotu o zazębieniu zewnętrznym.

Wciągarka: Montowana na wysięgniku. Hydrauliczna. Silnik hydrauliczny tłoczkowy z przekładnią, z rowkowanym bębnem. Sprężynowo hydrauliczny hamulec zabezpieczający.

Zblocze: 20 ton.

Kabina: Ze stali galwanizowanej, klimatyzacja i radio, zamknięta, umieszczona po lewej stronie, z bezpiecznymi szybami, wygodnym fotelem z możliwością zmiany jego położenia. Zewnętrzne lusterka podgrzewane i regulowane elektrycznie.

Sterowniki: Zamontowane w podłokietnikach do jednoczesnego lub niezależnego sterowania ruchami żurawia. Ruchy żurawia i Ogranicznik Udźwigu elektronicznie sterowane za pomocą systemu LOCATRONIC.

Rozdzielacze: Proporcjonalne, pozwalające na jednoczesne sterowanie wszystkimi ruchami żurawia.

Układ kierowniczy: Regulowana kierownica do skrętu przednich kół. Przełącznik elektryczny do niezależnego sterowania kołami tylnymi. Dźwignia jazdy do przodu i do tyłu i dźwignia hamulca postojowego. Przełącznik jazda terenowa/ jazda po szosie. Panel kontrolny silnika.

Urządzenia Zabezpieczające: Elektroniczny Ogranicznik Udźwigu z Blokadą Ruchów, wyłączniki krańcowe na głowicy i wciągarce, zawory odcinające na wszystkich cylindrach, hydrauliczne zawory przeciążeniowe na wszystkich systemach,

Znak CE