Żurawie szosowo-terenowe LOCATELLI

ŻURAW SZOSOWO-TERENOWY LOCATELLI MODEL ATC20

Udźwig maksymalny:  20 ton

 

WiÄ™cej informacji jest dostÄ™pne w poniższych prezentacjach (format PDF):  model_ATC_20.pdf

Maszyna podstawowa:

Podwozie:

Podpory: Hydraulicznie rozsuwane, z przodu i z tyłu. Z zaworami zabezpieczającymi i zdejmowanymi stalowymi płytami podporowymi. Podpory blokowane w 3 pozycjach 0%, 50% i 100%.

Silnik: Iveco N67ENTX20, Diesel 6-cylindrowy, turbodoÅ‚adowany intercooler, sterowany elektronicznie, chÅ‚odzony wodÄ… o mocy 175 kW/2.200 rpm, moment obrotowy 1.020 Nm/1.500 rpm. Suchy filtr powietrza ze wskaźnikiem zanieczyszczenia. Zbiornik paliwa 250 litrów.

Skrzynia biegów: Hydrostatyczna 2-biegowa. W peÅ‚ni elektroniczne sterowanie dla szybkiej i wolnej jazdy.

UkÅ‚ad Hydrauliczny: Pompa tÅ‚oczkowa o zmiennej wydajnoÅ›ci do napÄ™du jazdy. Pompa tÅ‚oczkowa o zmiennej wydajnoÅ›ci dla podnoszenia i teleskopowania wysiÄ™gnika. Pompa o staÅ‚ej wydajnoÅ›ci do sterowania, obsÅ‚ugi podpór, zawieszenia i obrotu.

Mosty - NapÄ™d: Przedni i tylny napÄ™dzane i skrÄ™tne z dyferencjaÅ‚ami i reduktorami. Blokada obydwu mostów.

Zawieszenie: Regulowane, hydropneumatyczne, niezależne, z automatycznym poziomowaniem do jazdy po szosie.

UkÅ‚ad Kierowniczy: Sterowany elektrycznie przy jeździe w terenie. Hydraulicznie wspomagany, z drążkami kierowniczymi do jazdy po szosie. Cztery rodzaje ustawieÅ„: tylko przedni most skrÄ™tny, tylko tylny most skrÄ™tny, dwa mosty skrÄ™tne, „psi chód”. Blokada ustawienia kóÅ‚ w osi centralnej do jazdy po szosie.

Hamulce: Dwuobwodowe, powietrzne na wszystkie koła, z ABS i hamulcem parkingowym. Retarder.

Opony: 365/85R25.

Oświetlenie: 24V, zestaw oświetlenia zgodny z wymogami ruchu drogowego w UE.

Część dźwigowa:

WysiÄ™gnik Podstawowy: 5,6 – 23,8 m, 6-sekcyjny, elektronicznie zsynchronizowany.

Pochylanie WysiÄ™gnika: Jeden cylinder hydrauliczny (-9,5º + 80º) z zaworem odcinajÄ…cym.

Obrót: 360º, przekÅ‚adnia planetarna z nożnym hamulcem wielopÅ‚ytkowym, hydrauliczny hamulec parkingowy obrotu, mechaniczna blokada obrotu zaÅ‚Ä…czana z kabiny, mechanizm swobodnego obrotu, Å‚ożysko obrotu o zazÄ™bieniu zewnÄ™trznym.

Wciągarka: Montowana na wysięgniku. Hydrauliczna. Silnik hydrauliczny tłoczkowy z przekładnią, z rowkowanym bębnem. Sprężynowo hydrauliczny hamulec zabezpieczający.

Zblocze: 20 ton.

Kabina: Ze stali galwanizowanej, klimatyzacja i radio, zamknięta, umieszczona po lewej stronie, z bezpiecznymi szybami, wygodnym fotelem z możliwością zmiany jego położenia. Zewnętrzne lusterka podgrzewane i regulowane elektrycznie.

Sterowniki: Zamontowane w podłokietnikach do jednoczesnego lub niezależnego sterowania ruchami żurawia. Ruchy żurawia i Ogranicznik Udźwigu elektronicznie sterowane za pomocą systemu LOCATRONIC.

Rozdzielacze: Proporcjonalne, pozwalające na jednoczesne sterowanie wszystkimi ruchami żurawia.

UkÅ‚ad kierowniczy: Regulowana kierownica do skrÄ™tu przednich kóÅ‚. PrzeÅ‚Ä…cznik elektryczny do niezależnego sterowania koÅ‚ami tylnymi. Dźwignia jazdy do przodu i do tyÅ‚u i dźwignia hamulca postojowego. PrzeÅ‚Ä…cznik jazda terenowa/ jazda po szosie. Panel kontrolny silnika.

UrzÄ…dzenia ZabezpieczajÄ…ce: Elektroniczny Ogranicznik Udźwigu z BlokadÄ… Ruchów, wyÅ‚Ä…czniki kraÅ„cowe na gÅ‚owicy i wciÄ…garce, zawory odcinajÄ…ce na wszystkich cylindrach, hydrauliczne zawory przeciążeniowe na wszystkich systemach,

Znak CE