Żurawie terenowe LOCATELLI / LOCATELLI MODEL GRIL33.30
![]() |
|
![]() |
LOCATELLI MODEL GRIL33.30
Udźwig maksymalny: 30 ton
Maszyna podstawowa:
Podwozie:
Podpory: Hydraulicznie rozsuwane, z przodu i z tyłu. Z zaworami zabezpieczającymi i zdejmowanymi stalowymi płytami podporowymi. Sterowniki elektro-hydrauliczne z możliwością częściowego rozsuwania podpór (0%, 50%, 100%), sterowanego z kabina. Poziomnica w kabinie.
Silnik: Cummins QSB 4.5, Diesel 4-cylindrowy, turbodoładowany intercooler, sterowany elektronicznie, chłodzony wodą o mocy 113 kW/2.200 rpm (Tier III), 119 kW/ 2.200 rpm moment obrotowy 624 Nm/1.500 rpm. (Tier IVF). Suchy filtr powietrza ze wskaźnikiem zanieczyszczenia. Zbiornik paliwa 200 litrów.
Skrzynia biegów: Typu „Power Shift” ze zmiennikiem momentu, sterowana elektro-hydraulicznie, 6 biegów do przodu, 6 do tyłu.
Układ Hydrauliczny: Pompa zębata, napędzana od zmiennika momentu. Łączny wydatek 365 l/min.. Zbiornik oleju hydraulicznego 430 litrów.
Mosty - Napęd: Przedni zamocowany na stałe do ramy podwozia, z przekładnią planetarną. Most tylny zamontowany wahliwie do ramy podwozia, z przekładnią planetarną. Automatyczne blokowanie wahliwego mostu.
Mosty - Skręt: Przedni hydraulicznie skręcany poprzez koło kierownicze. Tylny hydraulicznie skręcany ze wskaźnikiem liniowości ustawienia. Cztery rodzaje ustawień: tylko przedni most skrętny, tylko tylny most skrętny, dwa mosty skrętne, „psi chód”. Blokada ustawienia kół w osi centralnej do jazdy po szosie.
Hamulce: Dwuobwodowe, powietrzno-hydrauliczne na wszystkie koła. Sprężynowo-powietrzny hamulec parkingowy na przednie koła.
Opony: 16,0x25-24 PR.
Oświetlenie: 24V, zestaw oświetlenia zgodny z wymogami ruchu drogowego w UE.
Część dźwigowa:
Wysięgnik Podstawowy: 8,1 – 25,5 m, 4-sekcyjny, automatycznie zsynchronizowany.
Pochylanie Wysięgnika: Jeden cylinder hydrauliczny (-2º + 79º) z zaworem odcinającym.
Obrót: 360º, przekładnia planetarna z nożnym hamulcem wielopłytkowym, hydrauliczny hamulec parkingowy obrotu, mechaniczna blokada obrotu załączana z kabiny, mechanizm swobodnego obrotu, łożysko obrotu o zazębieniu wewnętrznym.
Wciągarka: Hydrauliczna. Silnik hydrauliczny tłoczkowy z przekładnią planetarną, z rowkowanym bębnem. Sprężynowo hydrauliczny hamulec zabezpieczający.
Zblocze: 30 ton.
Kabina: Ze stali galwanizowanej, elastycznie zawieszona, zamknięta, umieszczona po lewej stronie, z bezpiecznymi szybami, wygodnym fotelem z możliwością zmiany jego położenia. Panel diagnostyki silnika.
Sterowniki: zamontowane w podłokietnikach do jednoczesnego lub niezależnego sterowania ruchami żurawia. Przełączniki elektryczne podpór i swobodnego obrotu.
Rozdzielacze hydrauliczne: Umożliwiające jednoczesną operację wszystkimi funkcjami żurawia. Centralny system kontroli ciśnienia hydraulicznego.
Układ kierowniczy: Kierownica do skrętu przednich kół. Przełącznik elektryczny do niezależnego sterowania kołami tylnymi. Dźwignia jazdy do przodu i do tyłu i dźwignia hamulca postojowego. Przełącznik szybka-wolna jazda z automatycznym wyborem napędu na dwa lub cztery koła. Panel kontrolny silnika.
Urządzenia Zabezpieczające: Elektroniczny Ogranicznik Udźwigu z Blokadą Ruchów, wyłączniki krańcowe na głowicy i wciągarce, zawory odcinające na wszystkich cylindrach, hydrauliczne zawory przeciążeniowe na wszystkich systemach. Wskaźnik długości rozstawienia podpór.
Znak CE