Żurawie terenowe LOCATELLI / LOCATELLI MODEL GRIL87.80
![]() |
|
![]() |
LOCATELLI MODEL GRIL87.80
Udźwig maksymalny: 80 ton
Maszyna podstawowa:
Podwozie:
Podpory: Hydraulicznie rozsuwane, z przodu i z tyłu. Z zaworami zabezpieczającymi i zdejmowanymi stalowymi płytami podporowymi. Sterowniki elektro-hydrauliczne z możliwością częściowego rozsuwania podpór, sterowanego z kabina.
Silnik: Cummins QSB 6.7, Diesel 6-cylindrowy, turbodoładowany intercooler, sterowany elektronicznie, chłodzony wodą o mocy 164 kW/2.200 rpm, moment obrotowy 949 Nm/1.500 rpm. Suchy filtr powietrza ze wskaźnikiem zanieczyszczenia. Zbiornik paliwa 300 litrów.
Skrzynia biegów: Typu „Power Shift” ze zmiennikiem momentu, sterowana elektro-hydraulicznie, 6 biegów do przodu, 6 do tyłu.
Układ Hydrauliczny: Pięć pomp zębatych, napędzanych od zmiennika momentu. Łączny wydatek 600 l/min.. Zbiornik oleju hydraulicznego 1.000 litrów.
Mosty - Napęd: Przedni zamocowany na stałe do ramy podwozia, z przekładnią planetarną. Most tylny zamontowany wahliwie do ramy podwozia, z przekładnią planetarną i blokadą dyferencjału. Automatyczne blokowanie wahliwego mostu.
Mosty - Skręt: Przedni hydraulicznie skręcany poprzez koło kierownicze. Tylny hydraulicznie skręcany ze wskaźnikiem liniowości ustawienia. Trzy rodzaje ustawień: tylko przedni most skrętny, dwa mosty skrętne, „psi chód”. Blokada ustawienia kół w osi centralnej do jazdy po szosie.
Hamulce: Dwuobwodowe, powietrzne na wszystkie koła. Hamulec parkingowy na przednie koła.
Opony: 26,5x25 PR.
Oświetlenie: 24V, zestaw oświetlenia zgodny z wymogami ruchu drogowego w UE.
Część dźwigowa:
Wysięgnik Podstawowy: 10,5 – 40,5 m, 5-sekcyjny, automatycznie zsynchronizowany.
Pochylanie Wysięgnika: Jeden cylinder hydrauliczny (-2º + 81º) z zaworem odcinającym.
Obrót: 360º, przekładnia planetarna z nożnym hamulcem wielopłytkowym, mechaniczna blokada obrotu załączana z kabiny, mechanizm swobodnego obrotu, łożysko obrotu o zazębieniu zewnętrznym.
Wciągarka: Hydrauliczna, dwie prędkości. Silnik hydrauliczny tłoczkowy z przekładnią planetarną, z rowkowanym bębnem. Sprężynowo hydrauliczny hamulec zabezpieczający.
Zblocze: 80 ton.
Kabina: Ze stali galwanizowanej, elastycznie zawieszona, zamknięta, umieszczona po lewej stronie, z bezpiecznymi szybami, wygodnym fotelem z możliwością zmiany jego położenia. Odchylana do 20°.
Sterowniki: zamontowane w podłokietnikach do jednoczesnego lub niezależnego sterowania ruchami żurawia. Przełączniki elektryczne podpór, prędkości wciągarki i swobodnego obrotu.
Rozdzielacze hydrauliczne: Umożliwiające jednoczesną operację wszystkimi funkcjami żurawia. Centralny system kontroli ciśnienia hydraulicznego.
Układ kierowniczy: Regulowana kierownica do skrętu przednich kół. Przełącznik elektryczny do niezależnego sterowania kołami tylnymi. Dźwignia jazdy do przodu i do tyłu i dźwignia hamulca postojowego. Przełącznik szybka-wolna jazda z automatycznym wyborem napędu na dwa lub cztery koła. Panel kontrolny silnika.
Urządzenia Zabezpieczające: Elektroniczny Ogranicznik Udźwigu z Blokadą Ruchów, wyłączniki krańcowe na głowicy i wciągarce, zawory odcinające na wszystkich cylindrach, hydrauliczne zawory przeciążeniowe na wszystkich systemach. Wskaźnik długości rozstawienia podpór.
Znak CE